华文, 华语, 還是讲money

华文, 英文, 华语, 英语... 不知何时...我爱上华文...

因该是漫画的影响...真的有点后悔...GCE 'O' B3 for Chinese Language...not A1, comics should come earlier...not after 'O' level.

现在都是抱着华文书...又睡着了...

Comments

Popular posts from this blog

slept 3 times yesterday night

3 Jul 2025 (Thursday)

The Master Key System saves my life